فرمول تبلیغ نویسی

با یک فرمول تبلیغ نویسی ساده ، صفحه درباره ما قدرتمند برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

با یک فرمول تبلیغ نویسی ساده ، صفحه درباره ما قدرتمند برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

 

بیایید صادق باشیم، بیشتر صفحات “درباره ما” شرکت ها خسته کننده، ناامید کننده و گاهی اوقات خجالت آور است.

 

آنها به طور ناگهانی در مورد شگفتی محصولاتشان سخن به میان میاورند، به طوری که خوانندگان صفحه واقعا وقت خود را هدر می دهند. آنها در مورد اینکه چطوری محصول آنها در بازار جزو بهترینها است، یا دارای ویژگی های متنوع است بدون توضیح فوائد واقعی برای خواننده صحبت می کنند.

 

اگر نمیخواهید مشتریهای آینده خود را از دست بدهید، از این روند فاجعه آفرین فاصله بگیرید. در عوض، یک پیام ساده و تاثیر گذار با استفاده از فرمول تبلیغ نویسی PAS ایجاد کنید.

 

PAS = problem→ Agitate → solution

 

این فرمول از مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گرفته است و مردم هنوز از آن استفاده می کنند.

 

بیایید نمونه ای از صفحه ‘About Us’ شرکت freshwork را با هم بررسی کنیم. Freshworks یکی از 16 Unicorns هند است که ارزش گذاری آن حدود 1.5 بیلیون دلار است و جالب اینکه صفحه درباره ما این شرکت با استفاده از فرمول PAS نوشته شده است.

 

پاراگراف 1 →

آنها در یک جمله تنها مشکل را مطرح می کنند.

پاراگراف 2 →

مشکل یاد شده را – با توصیف نحوه عملکرد نرم افزارهای امروزی، که کاملا در تناقض با آن هدفی است که باید دنبال شود و به این دلیل مدیریت کسب و کارها را با مشکل مواجه می کنند – تحریک می کنند.

پيشنهاد:  یک شبه هم امکان پذیر است. ارائه راهکار عملی و نمونه واقعی.

پاراگراف 3 →

ارائه راه حل با معرفی محصول خود.

پاراگراف 4 →

این قسمت علاوه بر فرمول PAS است که در آن شما به مخاطبان خود در مورد نتیجه راه حل خود شواهدی بیاورید و یا با استفاده از گواهی مشتریان ادعای خود را ثابت کنیدمثلا در مورد  Freshworks، شما می توانید به ظرفیت  150،000 + مشتریان خود افتخار کنید.

 

نسخه ای از این نوع صفحه درباره ما کوتاه، دقیق، رایگان از jargons که فوق العاده ساده برای درک، حتی قابل درک برای مادر بزرگ هاست. من به جرات میتوانم بگویم که میتوانید آن را به مادربزرگتان نشان دهید و از او برای درک سادگی و گویائی آن بازخورد بگیرید.

 

آنچه که در مورد تبلیغ نویسی مهم است ، این است که باید ارائه شما ساده باشد و متمرکز بر نحوه سودرسانی به مخاطب به جای صحبت کردن در مورد خودتان، حتی در صفحه درباره شما.

 

من مطمئن هستم Freshworks  خیلی بیشتر از یک شرکت متوسط ​​است، اما ، آنها تصمیم گرفتند از فرمول PAS استفاده کنند. و اگر آنها این کار را انجام میدهند، پس شما هم در هر جایگاهی که هستید می توانید از آن استفاده کنید.

 

توجه – آیا متوجه شدید که من این مقاله را با استفاده از فرمول PAS نوشتم؟ ?

 

نظرات