عنوان نویسی

فرمولهائی تست شده و عملی برای عنوان نویسی

chapter1

فصل 1: فرمولهائی تست شده و عملی برای عنوان نویسی

عنوان ها سرفصل های قانع کننده ای که توجه خوانندگان شما را جلب می کند و آنها را متقاعد می کند که به خواندن ادامه دهند، بسیار مهم است، اما گاهی اوقات ممکن است مایل نباشید که وقت خود را برای سامان دادن به  عناوین متن خود صرف کنید. این فرمولها یک راه سریع و موثر برای نوشتن عنوان های قانع کننده هستند و همچنین می توانید در هنگام نوشتن سایر انواع عنوان ها (به عنوان مثال، زیر عنوان ها، عنوانهای  ایمیل) استفاده کنید. کل کاری که باید انجام دهید این است که قسمتهای خالی فرمولها را پر کنید

عنوانهای محبوب برای صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا

بهترین موقعیت برای شروع این است که از این 5 فرمول ثابت شده برای صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا از WordStream استفاده کنید. آنها به شما کمک می کنند تا تصمیم بگیرید که کدام  فرمول برای محتوای شما مناسب است، بنابراین شما می توانید فرمول های خاصی را برای آزمایش پیدا کنید.

  • گواهی نامه یا تائید سایرین – استفاده از نقل قول مستقیم از مشتریان.

  • ایجاد تشنگی در مخاطب- اشاره ناقص و تحریک کننده مخاطب به ادامه  یک محتوای جذاب .

  • پیشنهاد ارزش – ارائه یک راه حل منحصر به فرد، با ارزش و بسیار مطلوب.

  • Listicle – یک لیست شامل اعداد . با توجه به تحقیقات موسسه بازاریابی محتوا، عنوان هایی که شامل اعداد و ارقام باشد ، میزان کلیک بیش از 20٪ بالاتر بود.

  • چگونگی ارائه یک فرایند ساده  و گام به گام.

 عنوان های “چگونه”

از این 7 فرمول کلاسیک  از مجموعه 101 فرمول پیتر سندید استفاده کنید.

چگونه __________
مثال: چگونه عنوان های جذاب بنویسیم ؟
چگونه __________ – راهنمای ضروری / کامل / نهایی
مثال: چگونه بهترین سرفصل ها را بنویسید – راهنمای کامل
چگونه __________ مانند __________
مثال: چگونه می توان عنوان ها را مانند دیوید اوگیلوی نوشت
چطور __________ حتی [اگر / بدون] __________
مثال: نحوه تبدیل شدن به یک نویسنده حتی بدون تحصیلات دانشگاهی
چگونه __________ در حالی که __________
مثال: چگونه عنوانهای جذاب بنویسیم در حالیکه دوره تبلیغ نویسی حرفه ای نگذرانده ایم
نحوه استفاده از __________ __________
مثال: نحوه استفاده از ابزارهای آنلاین برای ایجاد عنوان های جذاب
چگونه __________ در [تعداد] مراحل آسان
مثال: نحوه نوشتن عنوان های جذاب در 7 مرحله آسان

عنوانهای لیستی

این فرمول های 8 مرحله ای از لیست 101 فرمول عنوان نویسی  پیتر Sandeed را امتحان کنید.

[شماره] بهترین __________

به عنوان مثال: 30 نکته از بهترین نکات تبلیغ نویسی

[شماره] دلیل که شما باید __________

به عنوان مثال: 82 دلیل برای اینکه شما باید همین امروز تبلیغ نویسی بلد باشید.

[شماره] دلیل برای اینکه چرا __________ [فعل] __________

به عنوان مثال: 5 دلیل برای استفاده از توییتر برای کسب و کار شما

[شماره] موضوع فوق العاده__________

مثال: 10 افسانه فوق العاده کپی رایت

[شماره] اشتباهات رایج  [مخاطبان شما]

به عنوان مثال: 3 اشتباه رایج در مراحل شروع وبلاگ نویسان

[شماره] [صفت] نمونه هایی از __________

مثال: 10 نمونه بزرگ از صفحات دعوت به اقدام

[شماره] بهترین راه برای __________

به عنوان مثال: 5 بهترین راه برای افزایش ترافیک وبلاگ شما

[شماره] نکاتی برای __________

مثال: 101 نکته مهم برای نویسندگی آنلاین

10 فرمول وبلاگ نویسی

اگر شما از نوشتن بیش از حد فرمول “چگونه” برای عنوان نویسی خسته شده اید، یکی از این فرمول های Copyblogger را امتحان کنید که مطمئنا توجه خوانندگان را جلب می کنند.

چه کسی می خواهد __________

مثال: چه کسی ثروت بیشتری در زندگی خود می خواهد؟

راز __________

مثال: راز وبلاگ نویسی موفق

در اینجا یک روش است که به [مخاطب هدف] کمک می کند تا [مزیتی که می توانید ارائه دهید]

به عنوان مثال: در اینجا یک روش معرفی میکنم که به وبلاگ نویسان کمک می کند تا  تبلیغ های بهتری بنویسند

روشهای کمی شناخته شده به __________

به عنوان مثال: روش های کمی شناخته شده برای بهبود SEO شما

خلاص شدن از شر [مشکل] یک بار و برای همیشه

مثال: از عادت های وبلاگنویسی بد برای یک بار و برای همیشه خلاص شوید

در اینجا یک راه سریع برای [حل یک مشکل]

به عنوان مثال: در اینجا یک روش سریع برای نوشتن یک عنوان بزرگ ارائه شده است

حالا شما می توانید [داشتن / انجام چیزی مطلوب] [شرایط خاص]

مثال: حالا شما می توانید یک کیک را فقط در یک دقیقه ایجاد کنید

[انجام کاری] مانند [مثال جهانی]

مثلا: تبلیغ متقاعد کننده مانند دیوید اوگیلوی را بنویسید

__________[داشته باشید / بسازید]  بتوانید به آن افتخار کنید

مثال: یک وبلاگ بسازید که بتوانید از آن لذت ببرید

آنچه که همه باید درباره __________ بدانند

مثال: آنچه که همه باید درباره وبلاگ نویسی بدانند

15 فرمول عنوان نویسی با امکان تبدیل دیوانه کننده

این فرمول های عنوان نویسی بصورت دیوانه وار به افزایش نرخ تبدیل کمک کرده است.

[شماره] درسهایی که از __________ یاد گرفتم

مثال: 15 درس که من از اولین استاد تبلیغ نویسی ام  آموختم

راهنمای نهایی __________

مثال: راهنمای نهایی برای تبلیغ نویسی

چگونه شما برای اولین بار  __________

مثال: چگونه می توان سفر اول خود را به خارج از کشور انجام داد

آنچه [گروه / مشهور / کارشناس] می تواند برای شما در مورد [موضوع]

مثال: آنچه که دیوید اوگیلوی به شما در مورد تبلیغات می تواند آموزش دهد

پشت صحنه یک __________ یا یک روز در زندگی یک __________

مثال: یک روز در زندگی یک تبلیغ نویس

[شماره] خارج از [شماره] [اعضای گروه] می تواند / نمی تواند__________ . آیا شما یکی از آنها هستید؟

 مثال: 7 نفر از 10 وبلاگ نویس ایرانی در مورد کلمات کلیدی موضوع تحقیق نمی کنند. آیا شما یکی از آنها هستید؟

اولین فروش خود را فقط در [ساعت] انجام دهید.  این ویدئوی [برند شما]را مشاهده کنید تا برای شما ثابت شود!

مثال: اولین فروش خود را فقط در 3 ساعت انجام دهید. این ویدئوی [برند شما]را مشاهده کنید تا برای شما ثابت شود!

آیا شما هنوز هم پول [هدر دادنپ ]__________ بدون اینکه نتیجه مطلوبی از آنها بگیرید؟

 مثال: آیا هنوز به وب سایت های فانتزی پول می دهید و هیچ عایدی از آنها ندارید؟

مردم به طور منظم [مبلغ به تومان] برای این اطلاعات پرداخت می کنند – اما شما می توانید آن را رایگان دریافت کنید.

 مثال: مردم 100 دلار برای این اطلاعات پرداخت می کنند – اما شما می توانید آن را رایگان دریافت کنید.

چگونه می توانید بصورت گام به گام و منظم با __________ مبلغ [  ] بدست بیاورید

مثال: چگونگی ایجاد درآمد تمام وقت با کامپیوتر، گام به گام

چطور همیشه  __________ شما را متوقف می کند، حتی اگر همه چیز را بدرستی انجام داده اید!

مثال: چگونه به طور دائم بازدید کنندگان وب سایت خود را از دست میدهید، حتی اگر شما همه چیز را امتحان به درستی انجام میدهید!

[موضوع] کلاهبرداری است؟ پیدا کردن اگر شما __________ را در معرض خطر قرار می دهید

 مثال: آیا این استراتژی های SEO فقط کلاهبرداری یادتان میدهد؟  اگر این ترفندها را در وب سایت خود بکار ببرید ریسک بزرگی را انجام میدهید.

چطور __________ شما را خسته می کند – و آنچه در مورد آن باید انجام دهید

 مثال: چگونه وکیل شما شما را مجبور می کند تا مبلغ هنگفتی را برای انجام ماموریتش به او بپردازید.

 [سایز کوچک / یک چیز کم اهمیت] تازه کار اسرار کوچک  [حرفه ای] را کشف کرده که  [به / از] __________

 مثال: یک کارگر تازه کار فست فود  اسرار بسیار ریزی را کشف کرده  که مشتریان را تشویق به مصرف …….

[شماره] عوامل کمی شناخته شده که می توانند شما را تحت تاثیر قرار __________

مثال: 10 عامل شناخته شده کمی که می تواند ترافیک وبلاگ شما را تحت تاثیر قرار دهد

5 فرمول عنوان نویسی صفحه فرود Unbounce

این 5 فرمول عنوان نویسی صفحه فرود را از Unbounce امتحان کنید.

دریافت [یک قدرت فوق العاده] ازطریق [آنچه شما معرفی می کنید] بدون درد و زحمت فراوان

به عنوان مثال: قدرت یک لیزر هدفمند را در نفوذ به دل مشتری پیدا کنید تنها در یک ساعت مطالعه

[صفت]  [آنچه شما انجام میدهید/ محصول یا طرح شما ] که [وعده بسیار مطلوبی از نتایج مورد انتظار]

مثال: نکات طراحی آسان و موثر که مخاطبان را به وب سایت شما هدایت می کند

ما این را وعده می دهیم: [وعده بسیار عالی از نتایج]

مثال: ما به شما قول میدهیم که مخاطبان شما را به وب سایت شما هدایت کنیم مانند تیراندازی لیزر به یک هدف

[یک ابزار شناخته شده] [یک موضوع نامطلوب یا غیر قابل تحسین] و [نام تجاری شما] [یک موضوع بسیار مطلوب و قابل توجه ]

یک مثال عالی از unbounce  در این زمینه :”Google Analytics به شما می گوید که چه اتفاقی افتاده است، KISSmetrics به شما می گوید چه کسی آن را انجام داده است”

فقط [یک عبارت کلیدی SEO] به تنهایی به [نتیجه یا سود بسیار مطلوب] رساند

مثال : یک جمله کوتاه عاطفی یک مربی موفقیت به تنهائی سبب حل مشکل خانواده ای در شهر       شد.

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *