شبکه های اجتماعی

فرمولهای تست شده و عملی برای نوشتن محتواهای شبکه های اجتماعی

chapter7

فصل 7: فرمولهای تست شده و عملی برای نوشتن محتواهای شبکه های اجتماعی

اگر در حال تلاش برای به دست آوردن اشتراک ها، لایکها و نظرات مخاطبین برای پست های وبلاگ، محصولات یا خدمات خود هستید، سعی کنید از فرمول ها برای نوشتن پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

فرمولهای کاربران و هکرهای حرفه ای فیسبوک را بکار ببرید.

قالبهای آماده
این فرمولهای پست فیس بوک از تبلیغ نویسان حرفه ای فیسبوک یک راه عالی شروع برای شما هستند. خود را برای بیشتر این فرمولها مجهز کنید.
مثال : جای خالی را پر کنید: “[بیانیه خاتمه نیافته]” __________.
مثال: جای خالی را پر کنید: “بهترین نکته نوشتن مطالب __________ است.
مثال: اگر شما در این شرایط بودید: [چیزی که خوانندگان شما احتمالا دوست دارند]
مثال: “مانند” اگر شما مطالب آنلاین را بیشتر از مطالب چاپی بخوانید.
به خاطر بیاورید زمانی که [چیز نوستالژیک]؟
به عنوان مثال: اگر هیچ نگرانی از موتورهای جستجوگر نداشته باشیم      ؟

فرمول توییتر HubSpot

قالبهای آماده
این فرمول ها برای نوشتن بهترین توییت ها از HubSpot نیز ارزش چک کردن دارند. در اینجا برخی از آنها را مرور می کنیم،
فرمول پایه توئیت”به اشتراک گذاشتن یک مقاله” :
[عنوان مقاله]: [لینک به مقاله] #hashtag توسطTwitterHandle
مثال: 29+ نکته نویسندگی قابل اجرا: (لینک به مقاله)
توئیت “آیا شما می دانید؟” :
آیا شما می دانید که [Stat / Fact]؟ [پیوند به منبع] #hashtag
مثال: آیا می دانید که عنوان استاندارد پست وبلاگ 40 کاراکتر است؟ #blogging
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *