بازاریابی ایمیلی

چگونه می توانید مهارت های بازاریابی ایمیل خود را بهبود ببخشید

اگر صاحب کسب و کاری هستید یا اگر قصد دارید فروش یک سازمان را ارتقا دهید، لازم است بدانید که

چگونه می توانید مهارت های بازاریابی ایمیل خود را بهبود ببخشید

تا مخاطب بیشتری هدف قرار گیرند. اگر در این موقعیت هستید، پس بیشتر منتظر نباشیدزیرا ما برخی از بهترین نکات را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید برخی از مهارت های نوشتن ایمیل را توسعه دهید.

از نام فرد گیرنده در تیتر موضوع استفاده نکنید

ممکن است از شنیدن این موضوع متعجب شوید ولی باید بدانید که اکثر مشتریان می خواهند مطمئن شوند که در مورد اطلاعات شخصی آنها مراقبت می شود و این اطلاعات برای صاحب کسب و کار ارزش دارد. بنابراین، ارسال یک ایمیل شخصی به نظر می رسد که اشتباه باشد.
امروزه مردم در حال تلاش برای افزایش امنیت آنلاین خود هستند. اگر اسامی آنها را در یک ایمیل وارد کنید، ممکن است افراد شما بلافاصله ایمیل شما را به عنوان مخرب نادیده بگیرند و احتمالا کمتر از صفحه وب شما ، فروشگاه و غیره بازدید کنند.
وقتی مردم اسم خود را در تیتر موضوع می بینند می دانند که این ارسال از طرف یک منبع خودکار است زیرا هیچ کس در هنگام ارسال ایمیل انبوه بدون استفاده از برنامه های خودکار آن را انجام نمی دهند. مخاطب امروزی بیشتر می خواهند که شما به طور مستقیم وبدون استفاده از یک سیستم اتوماتیک -که هرلحظه ممکن است این اطلاعات شخصی را در اختیار یک بد افزار قرار دهد- آنها را دعوت کنید و آنها را جذب کنید. ما در این مقاله به شما برخی از گزینه ها را معرفی می کنیم تا بتوانید بوسیله آنها مخاطب خود را دعوت کنید.

پيشنهاد:  دلیل اصلی خرید انسانها را بدانید تا بتوانید محصول تان را بهتر و زیادتر از همیشه بفروشید

عنوان

عنوان متن  یک عامل بزرگی است و مسلما در مهارت های نوشتن شما تاثیر می گذارد. همه ما هرموقع ایمیلی را دریافت کردیم که عنوان آن خیلی طولانی است، اغلب،  آن را حذف می کنیم. در این شرایط معمولا تصور میشود که ایمیلی که در صندوق ایمیل قرار دارد یک کلاهبرداری بوده و با احتیاط رفتار کرده و نهایتا حذف میشوند.

به یاد داشته باشید که به طور متوسط  در حدود 7 ثانیه زمان دارید تا با یک عنوان جذاب مخاطب خود را جذب تبلیغ تان کنید.

از عنوانهای بین 60 تا 70 کاراکتراجتناب کنید. در حالت ایده آل، عنوان ایمیل خود را زیر چهل و نه حرف قرار دهید. Adestra یک مطالعه انجام داد که نشان داد ایمیلهائی که کمتر از 10 کاراکتر داشتند نرخ باز شدن 58 درصد را  دارند. این خوب است، زیرا طبق گفته Mailchimp،  استاندارد جهانی این آمار ، بسته به اندازه شرکت و صنعت حدود 21 درصد است.  این بدان معنی است که بین عنوان های کوتاه تر و تعداد ایمیل هایی که باز می شوند همبستگی و نسبت مستقیم وجود دارد.

در اینجا لیستی از مهارتها ئی که در مورد چگونگی بهبود عنوانهای ایمیل  لازم دارید ارائه می شود:

1. کنجکاوی:

بیشتر ،از مخاطب بخواهید بدانند که محتوای ایمیل چگونه است. از کلمات برای جلب توجه استفاده کنید.

مثال

یک اقدام  هیجان انگیز برای کاهش وزن
سرعت خواندن خود را افزایش دهید.
کارشناسان اشتباه می کنند
یک بار در طول زندگی

2. مزایا:

مخاطب ها  قبل از اینکه  آن را باز کنند متوجه نشوند چه چیزی در آن است.

پيشنهاد:  فرمولهائی تست شده و عملی برای ایمیل نویسی با نرخ باز شدن بالا

مثال

هدیه رایگان
نتایج برجسته
تضمین بازگشت پول

3.ضرورت:

در صورت امکان فوریتی برای آنها ایجاد نمایید تا ببینند چه اتفاقی می افتد.  این اظهارات را با سایر کنجکاوی ها و مزایا ترکیب کنید و ببینید که چه اتفاقی افتاده است.

مثال

فقط 2 روز باقی مانده است
پیشنهاد محدود
فقط 3 فضای خالی باقی مانده است

4.یک عدداضافه کنید:

اضافه کردن یک عدد از خواص اعجاب انگیز ایمیل است. این یک دیدگاه روانشناختی معتبر است. اضافه کردن یک عدد می تواند موجب ساده سازی موضوع  ،  آسان کردن آن برای فهمیدن، تسریع برای پیاده سازی شود.

مثال
10 مزایای بهره وری
3 مرحله به کمر کمر

اگر عنوان نویسی خود را بهبود بخشید ، نتایج خود را بهبود خواهید بخشید. مایکل متسون می گوید: “80 درصد موفقیت یک نامه فروش با عنوان آن تعیین می شود.”

5. بده، بده، بده

دادن یک هدیه یکی از مهمترین بخش های نوشتن ایمیل موثر و بازاریابی ایمیل موثر است. هر کس دوست دارد چیزی را به صورت رایگان دریافت کند. لازم نیست هر چیزی بزرگ باشد، اگر یک ایمیل با اهداء نمونه های رایگان یا محصولات رایگان ارسال کنید، متوجه خواهید شد که کلیک های شما در حال افزایش خواهد بود.
اگر برای مثال شما یک پلت فرم وبلاگ نویسی دارید، ممکن است بخواهید ایمیل هایی ارسال کنید که یک قالب رایگان برای مشتریان خود برای استفاده و سفارشی سازی  ارائه دهید. شما حتی می توانید قدرت رقابت خود را ارائه کنید زیرا که ممکن است یکی از رقبای شما  این هدیه را به دست آورد.

پيشنهاد:  فرمولهائی تست شده و عملی برای عنوان نویسی

محتوای آموزشی مفیدی را به مخاطبان خود بدهید. یک مفهومی به نام احساس دین متقابل وجود دارد. وقتی مردم چیزی را یاد می گیرند، یک هدیه دریافت می کنند یا چیزی را نمونه می گیرند، احساس می کنند که مجبور هستند چیزی را برای شما انجام دهند مانند خرید و یا ارجاع.
راههایی که می توانید به مخاطبان تان هدیه بدهید چیست؟
بدانید چه زمانی برای ارسال ایمیل مناسب است
یک راه برای بهبود سیستم ایمیل مارکتینگ شما این است که بدانید که بهترین زمان برای ارسال ایمیل شما چه زمانی است. مطالعات نشان می دهد که از ساعت هشت شب تا نیمه شب بهترین زمان برای ارسال یک ایمیل و به دست آوردن بازار هدف است.
نتیجه
این نکات یک شروع عالی برای نشان دادن چگونگی بهبود بازاریابی ایمیل و مهارت نوشتن است؟ سایر روشهای کمپین موثر ایمیلی نیز در دنیای بازاریابی امروز وجود دارند و این یک فرآیند واحد نیست. بازاریابی ایمیلی در مورد آزمایش  روشهای موثر برای پیدا کردن بهترین پاسخ از بازار هدف شما است.

نظرات