درباره ما و کسب و کار ما

الف – مشکلات کسب و کارهای کوجک و متوسط

امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط با یک مشکل مشترکی در موضوع فروش  روبرو هستند و آن اینکه در متقاعد کردن مشتری برای فروش بهترین و با کیفیت ترین محصول یا خدمات خود دچار مشکل هستند.

ب – تشدید شرایط مشکل

از طرفی دیگر این مشکلات به دلیل هر چه بیشتر رقابتی شدن فضا و متاسفانه آلوده شدن آن به انواع ادعاهای بی اساس و ازبین رفتن حس اعتماد بین عرضه کننده و مخاطب ، روز به روز پیچیده و پیچیده تر میشود. در چنین مبارزات ناجوانمردانه فضای آلوده عاری از هرگونه حس اعتماد و همکاری متقابل ، کسب و کارهایی که در انتقال اطلاعات کالا یا خدمت خود به مخاطب ، نقطه ضعفی داشته باشد و از تکنیکهای عرضه محصول به مخاطب آگاهی کامل نداشته باشند ، خواه ناخواه متحمل خسارتهای جبران ناپذیر و حتی در بیشتر اوقات متحمل چشیدن طعم تلخ ورشکستگی خواهند بود.

ج – راه حل مشکل

به جرات میتوان گفت راه حل عملی و مطمئن فائق آمدن براین مشکلات ، انتقال صحیح اطلاعات فروش محصول و التبه صادقانه آن برای مخاطب واقعی و در زمان مناسب اوست که البته امروزه تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ نامیده میشود.

 

د – نمونه آموزشهای مجموعه ما

ما در این مجموعه آموزشی تکنیکهای صحیح عرضه محصولات آموزشی در بازار مخاطبان را با عنوان تبلیغ نویسی از منابع معتبر داخلی و خارجی اخذ نموده و نتایج عملی تست این روشها را تحت عنوان دوره های آموزشی در اختیار کاربران مجموعه قرار میدهیم.

همچنین به کاربران گرامی آموزش میدهیم که چطور محصولات خود را بصورت پیشنهاد رد نشدنی به مخاطبان خود عرضه نمایند که انتخابی جز خرید نداشته باشند.

 

یکی دیگر از تکنیکهای عرضه صحیح محصول به مخاطب واقعی عبارتست از ایجاد قیف فروش که در این وب سایت به نحوه صحیح ایجاد این فانلها پرداخته میشود.

 

البته معرفی صحیح خود کسب و کار به مخاطب هم از اهمیت بسیاری برخوردار است و نفش عمده ای در سهم فروش دارد که راه حل این مشکل در طراحی صفحه درباره ما کسب و کار گنجانده میشود

امیدواریم این تکنیکها و روشهای مناسب تبلیغ نویسی بتواند درست در لحظه مناسب کشتی نجات کسب و کار شما کاربر گرامی شده و آن را از ورشکستگی حتمی نجات دهد.

 

نمونه ای از آموزشهای ما را در قالب مقالات آموزشی ملاحظه فرمائید.

دلیل اصلی خرید انسانها

دلیل اصلی خرید انسانها را بدانید تا بتوانید محصول تان را بهتر و زیادتر از همیشه بفروشید

دلیل اصلی خرید انسانها را بدانید تا بتوانید محصول تان را بهتر و زیادتر از همیشه بفروشید میخواهید بیشتر بفروشید؟ تنها راهش این است که وارد مغز مشتری شوید، دلیل اصلی خرید انسانها را بدانید و بفهمید که خواسته ها و نیازهای او و دیزایرهای (جاذبه های ) او چه چیزهائی هستند؟ بدانیم 1 – […]

راهکار عملی

یک شبه هم امکان پذیر است. ارائه راهکار عملی و نمونه واقعی.

یک واقعیت تلخ و یک راهکار عملی واقعیت تلخ بگذار یک واقعیت تلخی را (البته برای من )برایتان نقل کنم. واقعیتی که شاید سکوی پرتابی برای شما باشد ولی سه سال از زندگی پرشور و نشاط مرا تلف کرد و بدون نتیجه دلخواه به پایان رسید. داستانی که می‌خواهم برای شما تعریف کنم و یک […]

تبلیغ نویسی خلاقانه

تبلیغ نویسی خلاقانه تر – رشد و پیشرفت کار یا ورشکستگی و اخراج از کار

تبلیغ نویسی خلاقانه تر – رشد و پیشرفت کار یا ورشکستگی و اخراج از کار   مجدانه طرفدار قطعی این فکر هستم که: محدودیت ها خلاقیت  ایجاد می کنند. مثلا اگر شما فقط 5 دقیقه برای انجام یک ارائه، زمان داشته باشید ، شما تمام این کار را در 5 دقیقه به پایان میرسانید! ممکن […]

ارتباطات

تاریخچه ارتباطات انسانی از نگاه یک تبلیغ نویس

تاریخچه ارتباطات انسانی: 20،000 سال قبل از میلاد. مردم، مفاهیم اساسی (تهدید، دوستی، غذا و غیره) را درک می کنند …. 3،500 سال قبل از میلاد. الفبای خام و واژه ها توسعه یافته است، و هر کسی در دیوار خانه خود اشکال و واژه های خامی را حک می کنند. سال 1450 میلادی : مطبوعات […]

 

 

نمونه ای از دوره های آموزشی :