بلاگ – سایدبار راست

قدم صفر تبلیغ نویسی متقاعد کننده

توسط شهریور 21, 1399

چگونه با کلمات (تبلیغ نویسی)، مخاطبمان را ترغیب کنیم تا اقدام مورد نظرمان را انجام دهد؟

 

آیا شما می خواهید بدانید که چرا تبلیغ نویسی یکی از 3 مهارت مهم در تجارت آنلاین است که باید به عنوان کارآفرین آنلاین به لیست مهارت هایتان اضافه کنید؟ بگذارید که واقعیتی رابرای شما بیان کنم:

“هر روز بیش از 2 میلیون پست وبلاگ جدید منتشر می شود “

این موضوع نشان می دهد که شما نمی توانید به راحتی ​​محتوای با کیفیت متوسط خودتان را به مخاطبان خود ارایه کنید که بتواند ذهنیت آنها را درگیر موضوع کنید..

مهارت شماره یکی که شما باید برای موفقیتتان نه تنها در کسب و کار اینترنتی ، بلکه در هر کسب و کاری بدست آورید ، توانایی فروش محصول یا خدمت از طریق کلمات است – تبلیغ نویسی.

 

تبلیغ نویسی چیست؟

کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی هنر و دانش نوشتن متونی  (کلماتی است که در صفحات وب ، تبلیغات ، مواد تبلیغاتی و غیره استفاده می شود) است که محصول یا خدمات شما را به فروش می رساند و مشتریان احتمالی را برای اقدام متقاعد می کند.

اما چرا نوشتن تبلیغ نویسی برای صاحب مشاغل آنلاین اینقدر مهم است؟

به زبان ساده ، تبلیغ نویسی به شما کمک می کند تا با مخاطبان هدف خود رابطه محکم برقرار کنید. بیایید به نحوه اداره چنین مشاغل آنلاین فکر کنیم. مشاغلی که در آن…

 

  • هیچ ارتباط حضوری با مشتری ندارید.
  • هیچ فروشگاه فیزیکی برای ورود مشتریان وجود ندارد.
  • برای اینکه محصولات / خدمات خود را به بازار عرضه کنید ، تا درب خانه مخاطبتان قدم نمی زنید ودر نمی کوبید

بنابراین ، بهترین راه ممکن برای ایجاد ارتباط با مشتریان آنلاین خود باید از طریق کلمات مکتوب و نوشتن متن باشد.

 

در اینجا به 4 مورد اساسی که در نتیجه عملکرد متن تبلیغ شما حاصل میشود عبارتند از :  :

  • باید مردم را به یک سمت و سوی مشخص سوق دهد
  • باید تخیل مخاطب را باز کند
  • باید احساسات مخاطب را بیرون بکشد
  • همچنین باید این امکان را برای مخاطبان هدف شما ایجاد کند که بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

برای امکان پذیر شدن این اهداف ، باید 4 عنصر تبلیغ نویسی را درک کنید.

 

4 عنصر تبلیغ نویسی

اگرچه هر متن تبلیغی ، هدفی متفاوت دنبال می کند ، واز اجزای متفاوتی تشکیل میشود، اما عناصری در این میان وجود دارد که هرگز تغییر نمی کنند. این نمودارنحوه ارتباط آنها را نشان می دهد. توجه به این عناصر همیشه قبل از شروع نوشتن بسیار ارزشمند است.

قدم صفر تبلیغ نویسی

کمی روی این تصویر وقت بگذارید ، عمیق بیندیشید و به هر سوال موجود در آن تصویر پاسخ دهید. این کلید برای به دست آوردن بهترین نتیجه از تلاش شما برای تبلیغ نویسی است.

همیشه به یاد داشته باشید.

“تبلیغ نویسی متقاعد کننده نوشتن متن تبلیغ با هدف جلب نظر مخاطب  برای اقدام عملی است.”

 

4 قدم برای تبدیل شدن به یک نویسنده متقاعد کننده

نوشتن مطالب تبلیغاتی ، وقتی با سایر اشکال نوشتاری مقایسه می شود ، نوع دیگری از نوشتن است. خوشبختانه ، برای نوشتن محتوای قانع کننده، نیازی نیست نبوغ داشته باشید.

این 4 مرحله مطمئن به شما کمک می کند تا یک نسخه تبلیغ موثر بنویسید.

  1. محصول / خدماتی را که می فروشید درک کنید

تبلیغ نویسی محصول

اولین قدم در نوشتن متن ، درک کامل هر محصولی است که می فروشید. به عبارت دیگر ، درک مهمترین موضوعی که ارائه می دهید (به عنوان مثال کتابهای الکترونیکی ، پست های وبلاگ ، خدمات و غیره).

در اینجا به یک مثال عالی اشاره میشود:

دیوید اولگیلوی ، نویسنده متون افسانه ای ، معروف به پدر تبلیغات به دلیل سه هفته مطالعه دقیق برای دستیابی به مفهوم برنده تبلیغات رولزرویس مشهور است.

و در نهایت این تیتر را میخوانید…

“در سرعت 60 مایل در ساعت بیشترین صدایی که از این رولزرویس می شنوید از ساعت الکتریکی آن است..”

تیتر تبلیغ نویسی

برای یافتن جزئیاتی که برای فروش یک رولزرویس جذاب باشد ، این مدت زمان لازم بود.

و اگر کشف چنین ویژگی مهم فروش برای آقای اوگیلوی به طول انجامید ، مطمئناً ارزش دارد که برای مطالعه محصول خود کمی وقت بگذارید تا بدانید کدام ویژگی محصولتان برای مشتریان شما برجسته خواهد بود.

 

نکاتی برای درک محصول / خدمات شما

شما باید بدانید که چه چیزی محصول شما را منحصر به فرد می کند و چه مزایا و ویژگی هایی برای مشتریان شما جذاب است.

در اینجا 3 سوال وجود دارد که باید پاسخ صحیح آنها را پیدا کنید:

 

  • چگونه محصول را توصیف می کنید؟

برای این سوال ، یک توصیف ساده ، دو یا سه جمله ای از محصول ارائه دهید. اگر نتوانید آن را با چند جمله توصیف کنید ، به این معنی است که آن را درک نمی کنید. خیلی ساده مثل اینکه در حال توصیف محصول برای مشتری هستید ، یک توضیح کوتاه بنویسید.

 

  • چه ویژگی منحصر به فردی در این محصول وجود دارد؟

هدف در اینجا شناسایی چیزی منحصر به فرد یا خاص در مورد محصول است. این محصول چه پیشنهادی خاص برای دیگران دارد؟ آیا ساخت آمریکا است؟ آیا نصب کردنش آسان است؟ آیا تحلیلی ارائه می دهد که سایت های دیگر ارائه نمی دهند؟

در نهایت ، شما برای شناسایی یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد از(USP)    استفاده خواهید کرد. USP چیزی منحصر به فرد است که سایر محصولات / خدمات ارائه نمی دهند.

آیا مورد خاصی در مورد محصول شما وجود دارد؟ آیا چیزی وجود دارد که آن را ازنظر رقابت برجسته کند؟ هر چیزی را در مورد محصول که خاص یا منحصر به فرد باشد ، در اینجا ثبت کنید.

 

  • چه دردی را تسکین می دهد؟

مردم معمولاً به یکی از دو دلیل خرید می کنند – برای افزایش لذت خود و یا به حداقل رساندن درد. درک بزرگترین دردهای مخاطب هدف شما که (محصول / خدمات) شما برطرف می کند امری حیاتی است.

 

  1. از عنوان جالب توجه استفاده کنید

جلب توجه

چیزی که غالباً متوجه خواهید شد این است که نویسندگان متنهای تبلیغاتی سعی می کنند تا با استفاده بیش از حد از کلمه واقعاً یا بسیار ، بر اهمیت آن بیفزایند. و استفاده از آنها بعضی اوقات اشتباه است.

جالب اینکه ما از آنها زیاد در زبان گفتاری استفاده می کنیم. اما زبان نوشتاری می تواند و باید بیش از زبان گفتاری صیقل داده شود ، خصوصاً اگر می خواهید محتوای خود را به سطح کیفیت و قانع کنندگی بالاتری برسانید.

سعی کنید از کلمات تخیلی بیشتری مانند سعادتمندانه ، گسترده ، دلچسب ، میانبر ، فوری ، زنده ، سر به فلک کشیده و ناگهانی استفاده کنید. از آنجا که این کلمات کاملاً غیرمعمول هستند ، سوخت مورد توجه مخاطب شما هستند.

عناوین مهمترین قسمت از نسخه تبلیغ شما هستند زیرا توجه خواننده را به خود جلب می کند. اگر عنوان شما این کار را انجام ندهد ، محتوای شما خوانده نمی شود.

همچنین بررسی کنید: کلمات و عباراتی که (تقریباً) همیشه مخاطب را به مشتری تبدیل می کنند

هدف تیتر شما جلب توجه خواننده است. “چیزی” را به مردم بگویید که محتوا / محصول / خدمات می تواند برای آنها انجام دهد. فقط خاص باش

      3.بر مزایا (و نه ویژگی ها) تأکید کنید

همیشه به یاد داشته باشید که مخاطبان هدف شما بیشتر نگران چیزی هستند که در ذهنشان است. بنابراین ، اتلاف وقت در ویژگی های محصول (و نه مزایا )، نتیجه ای نخواهد داشت.

تفاوت بین ویژگی ها و مزایا ساده است:

ویژگی ها حقایقی درباره آنچه محصول یا خدمات شما انجام می دهد هستند. حال آنکه مزایا چیزی است که مشتری شما از محصول بدست می آورد.

حال از خود بپرسید ، کدام یک در مثال تجارت آنلاین از اهمیت بیشتری برخوردار است ، ویژگی یا مزیت آن؟ البته مزیت.

 

یک مثال ساده

محصولی که می فروشید: تلفن هوشمند

ویژگی 1: برنامه ایمیل یکپارچه

مزیت 1: به ایمیل های خود در هرجایی که هستید دسترسی داشته باشید

 

ویژگی 2: 32 گیگابایت حافظه داخلی

مزیت 2: ذخیره مقدار زیادی فایل (موسیقی ، فیلم ، برنامه)

 

ویژگی 3: باتری 5000 میلی آمپر ساعت

مزیت 3: بدون نگرانی در مورد تمام شدن باتری ، از فیلم ها ، مرورگر ، بازی خود لذت ببرید

 

اکنون می بینید …

[“مشتریان به ویژگی محصول شما اهمیت نمی دهند… آنها به آنچه می تواند برای آنها انجام دهد اهمیت می دهند” “]

 

  1. محتوای ارزش مند ایجاد کنید

محتوای تبلیغ نویسی

نمی توانم بر اهمیت ایجاد محتوای با کیفیت به اندازه کافی تأکید کنم. مخاطبان شما از قبل گرسنه محتوای با کیفیت هستند ، شما بزرگترین دردسرهای آنها را شناخته اید. آنچه در مرحله بعدی باید انجام دهید ایجاد محتوایی است که به شما در فروش کمک می کند.

 

درباره تولید محتوا باید بیشتر بخوانید زیرا:

[صدای جرینگ جرینگ”” فروش در محتوا انجام می شود “]

چرا؟ چون محتوا جایی است که در آن اعتمادسازی می شود.هدف محتوا اثبات تطابق محصول یا خدمات با نیازهای مخاطب است.

 

برای تحقق این امر:

محتوای شما باید ارزش ارائه دهد: مردم می خواهند مطمئن شوند آنچه شما ارائه می دهید یا می فروشید بی نظیر و شگفت انگیز است. آنها می خواهند بدانند که این محصول بر زندگی آنها تأثیر می گذارد و نتایج مثبتی را به همراه دارد.

نکته کلیدی در اینجا اثبات آن است. شواهد ، آمار و شاید جزئیات عجیب و غریب ارائه دهید. اینها ابزارهای بسیار خوبی هستند.

محتوای شما باید مخاطب هدف شما را به این نقطه از احساس برساند که : “آها ، من هرگز به این موضوع فکر نکرده بودم”.(به این لحظه حساس و قدرتمند آها مومنت گفته میشود.) ایجاد یک لحظه آها مومنت در محتوای شما به شما کمک می کند تا از تلاش های خود برای نوشتن متن نتایج مثبتی بگیرید.

نکته دیگری که می توانید در تحویل مطالب خود استفاده کنید ، استفاده از لیستهای نقطه ای است. مردم می خواهند بتوانند تشخیص دهند که دقیقاً چه چیزی را دریافت می کنند.

لیستهای نقطه ای بسیار عالی ثابت شده است. لیست های نقطه ای باعث تمرکز افراد می شود ، زیرا افراد فقط شروع به خواندن نمی کنند – بلکه آنها خواندن را به پایان می رسانند زیرا به این بسته شدن احتیاج دارند.

در آنجا شما می توانید نکاتی سریع و عملی برای نوشتن متن موثر داشته باشید که به شما در ترغیب مخاطب هدف خود برای اقدام کمک می کند.

 

آیا می خواهید در مورد بازاریابی آنلاین و نحوه استفاده از قدرت اینترنت برای سود بیشتر بدانید؟ در وب سایت ما عضو شوید و به پست های آموزنده وبلاگ ، کتاب های الکترونیکی ، دوره ها و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

 

دوست عزیزم :
مدتی طول کشید تا این متن را مطالعه کنید. آیا یک ثانیه دیگر وقت خواهید گذاشت تا این پست ها را لایک کنید و به اشتراک بگذارید؟ در صورتی که این آموزش برای شما مفید بود لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. من واقعاً قدردان اشتراک گذاری شما هستم.

 

چگونه می توانید مهارت های بازاریابی ایمیلی خود را بهبود ببخشید

توسط بهمن 20, 1396

اگر صاحب کسب و کاری هستید یا اگر قصد دارید فروش یک سازمان را ارتقا دهید، لازم است بدانید که

چگونه می توانید مهارت های بازاریابی ایمیلی خود را بهبود ببخشید

تا مخاطب بیشتری هدف قرار گیرند. اگر در این موقعیت هستید، پس بیشتر منتظر نباشیدزیرا ما برخی از بهترین نکات را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید برخی از مهارت های نوشتن ایمیل را توسعه دهید.

از نام فرد گیرنده در تیتر موضوع استفاده نکنید

ممکن است از شنیدن این موضوع متعجب شوید ولی باید بدانید که اکثر مشتریان می خواهند مطمئن شوند که در مورد اطلاعات شخصی آنها مراقبت می شود و این اطلاعات برای صاحب کسب و کار ارزش دارد. بنابراین، ارسال یک ایمیل شخصی به نظر می رسد که اشتباه باشد.
امروزه مردم در حال تلاش برای افزایش امنیت آنلاین خود هستند. اگر اسامی آنها را در یک ایمیل وارد کنید، ممکن است افراد شما بلافاصله ایمیل شما را به عنوان مخرب نادیده بگیرند و احتمالا کمتر از صفحه وب شما ، فروشگاه و غیره بازدید کنند.
وقتی مردم اسم خود را در تیتر موضوع می بینند می دانند که این ارسال از طرف یک منبع خودکار است زیرا هیچ کس در هنگام ارسال ایمیل انبوه بدون استفاده از برنامه های خودکار آن را انجام نمی دهند. مخاطب امروزی بیشتر می خواهند که شما به طور مستقیم وبدون استفاده از یک سیستم اتوماتیک -که هرلحظه ممکن است این اطلاعات شخصی را در اختیار یک بد افزار قرار دهد- آنها را دعوت کنید و آنها را جذب کنید. ما در این مقاله به شما برخی از گزینه ها را معرفی می کنیم تا بتوانید بوسیله آنها مخاطب خود را دعوت کنید.

عنوان

عنوان متن  یک عامل بزرگی است و مسلما در مهارت های نوشتن شما تاثیر می گذارد. همه ما هرموقع ایمیلی را دریافت کردیم که عنوان آن خیلی طولانی است، اغلب،  آن را حذف می کنیم. در این شرایط معمولا تصور میشود که ایمیلی که در صندوق ایمیل قرار دارد یک کلاهبرداری بوده و با احتیاط رفتار کرده و نهایتا حذف میشوند.

به یاد داشته باشید که به طور متوسط  در حدود 7 ثانیه زمان دارید تا با یک عنوان جذاب مخاطب خود را جذب تبلیغ تان کنید.

از عنوانهای بین 60 تا 70 کاراکتراجتناب کنید. در حالت ایده آل، عنوان ایمیل خود را زیر چهل و نه حرف قرار دهید. Adestra یک مطالعه انجام داد که نشان داد ایمیلهائی که کمتر از 10 کاراکتر داشتند نرخ باز شدن 58 درصد را  دارند. این خوب است، زیرا طبق گفته Mailchimp،  استاندارد جهانی این آمار ، بسته به اندازه شرکت و صنعت حدود 21 درصد است.  این بدان معنی است که بین عنوان های کوتاه تر و تعداد ایمیل هایی که باز می شوند همبستگی و نسبت مستقیم وجود دارد.

در اینجا لیستی از مهارتها ئی که در مورد چگونگی بهبود عنوانهای ایمیل  لازم دارید ارائه می شود:

1. کنجکاوی:

بیشتر ،از مخاطب بخواهید بدانند که محتوای ایمیل چگونه است. از کلمات برای جلب توجه استفاده کنید.

مثال

یک اقدام  هیجان انگیز برای کاهش وزن
سرعت خواندن خود را افزایش دهید.
کارشناسان اشتباه می کنند
یک بار در طول زندگی

2. مزایا:

مخاطب ها  قبل از اینکه  آن را باز کنند متوجه نشوند چه چیزی در آن است.

مثال

هدیه رایگان
نتایج برجسته
تضمین بازگشت پول

3.ضرورت:

در صورت امکان فوریتی برای آنها ایجاد نمایید تا ببینند چه اتفاقی می افتد.  این اظهارات را با سایر کنجکاوی ها و مزایا ترکیب کنید و ببینید که چه اتفاقی افتاده است.

مثال

فقط 2 روز باقی مانده است
پیشنهاد محدود
فقط 3 فضای خالی باقی مانده است

4.یک عدداضافه کنید:

اضافه کردن یک عدد از خواص اعجاب انگیز ایمیل است. این یک دیدگاه روانشناختی معتبر است. اضافه کردن یک عدد می تواند موجب ساده سازی موضوع  ،  آسان کردن آن برای فهمیدن، تسریع برای پیاده سازی شود.

مثال
10 مزایای بهره وری
3 مرحله پشت سرهم

اگر عنوان نویسی خود را بهبود بخشید ، نتایج خود را بهبود خواهید بخشید. مایکل متسون می گوید: “80 درصد موفقیت یک نامه فروش با عنوان آن تعیین می شود.”

5. بده، بده، بده

دادن یک هدیه یکی از مهمترین بخش های نوشتن ایمیل موثر و بازاریابی ایمیل موثر است. هر کس دوست دارد چیزی را به صورت رایگان دریافت کند. لازم نیست هر چیزی بزرگ باشد، اگر یک ایمیل با اهداء نمونه های رایگان یا محصولات رایگان ارسال کنید، متوجه خواهید شد که کلیک های شما در حال افزایش خواهد بود.
اگر برای مثال شما یک پلت فرم وبلاگ نویسی دارید، ممکن است بخواهید ایمیل هایی ارسال کنید که یک قالب رایگان برای مشتریان خود برای استفاده و سفارشی سازی  ارائه دهید. شما حتی می توانید قدرت رقابت خود را ارائه کنید زیرا که ممکن است یکی از رقبای شما  این هدیه را به دست آورد.

محتوای آموزشی مفیدی را به مخاطبان خود بدهید. یک مفهومی به نام احساس دین متقابل وجود دارد. وقتی مردم چیزی را یاد می گیرند، یک هدیه دریافت می کنند یا چیزی را نمونه می گیرند، احساس می کنند که مجبور هستند چیزی را برای شما انجام دهند مانند خرید و یا ارجاع.
راههایی که می توانید به مخاطبان تان هدیه بدهید چیست؟
بدانید چه زمانی برای ارسال ایمیل مناسب است
یک راه برای بهبود سیستم ایمیل مارکتینگ شما این است که بدانید که بهترین زمان برای ارسال ایمیل شما چه زمانی است. مطالعات نشان می دهد که از ساعت هشت شب تا نیمه شب بهترین زمان برای ارسال یک ایمیل و به دست آوردن بازار هدف است.
نتیجه
این نکات یک شروع عالی برای نشان دادن چگونگی بهبود بازاریابی ایمیل و مهارت نوشتن است؟ سایر روشهای کمپین موثر ایمیلی نیز در دنیای بازاریابی امروز وجود دارند و این یک فرآیند واحد نیست. بازاریابی ایمیلی در مورد آزمایش  روشهای موثر برای پیدا کردن بهترین پاسخ از بازار هدف شما است.

فرمولهائی تست شده و عملی برای ایمیل نویسی با نرخ باز شدن بالا

توسط بهمن 14, 1396

فصل 4: فرمولهائی تست شده و عملی برای ایمیل نویسی با نرخ باز شدن بالا

همانند فصل عنوان نویسی ، شما باید قادر به نوشتن عنوان موثر در ایمیلتان باشید که خواننده را مجبور به باز کردن و خواندن آنها قبل از حذف کردنشان کنید . شما می توانید از فرمول های همان فصل برای نوشتن سرفصل ها و عنوانهای ایمیل نیز استفاده کنید، اما در اینجا برخی از فرمول های خاص برای عنوان نویسی موضوع ایمیل استفاده می شود.

 

فرمول گزارش

گزارش جدید [آژانس / موسسه تحقیقاتی]

گزارش تایید [فرآیند / دستگاه] + [مزایا]

به عنوان مثال: پژوهش های جدید تحقیقاتی نشان می دهد که SEO  از اسرارموفقیت وبلاگنویسی  است

 

نوآوری [سیستم / فرایند / محصول] + [مزایا]

به عنوان مثال: تکنیک جدید وبلاگ نویسی برای دو برابر کردن نرخ تبدیل

 

معرفی [تکنیک / سیستم / فرآیند] + [مزایای / رمز و راز]

مثال: معرفی راهبردهای جدید SEO: ترافیک وب سایت شما را چگونه افزایش می دهد؟

 

فرمول آمار [درصد] + __________

به عنوان مثال: 20٪ وبلاگ نویسان هرگز تجزیه و تحلیل وبلاگ خود را بررسی نمی کنند ________

 

به عنوان [بهترین / بدترین / بیشترین] + [اسم]

به عنوان مثال: وبلاگ نویسی به عنوان بهترین نوع بازاریابی محتوا محسوب می شود

 

[رشد / بهبود درصد] یک چیز ضعیف و سرد در اثر یک نکته کوچک.

به عنوان مثال: یک نکته کوچک شناخته شده SEO، ترافیک من را 1200٪ افزایش داد

 

فرمول how to

بیانیۀ ضرب المثل + [چگونگی انجام کاری بهتر]

مثال: کتاب رایگان…… چگونه نتیجه دعوت به اقدام وب سایت مرا متحول کرد.

 

چطور [نمونه مورد نظر/ فرد عادی] چیزی شگفت انگیز شد.

مثال: چگونه جان اسمیت در 5 روز 1722 مشترک فیس بوک به دست آورد

 

چگونگی انجام [اصلاح / حل / انجام کاری]

مثال: چگونه می توان مخاطبان بیشتری در رسانه های اجتماعی دریافت کرد

 

چگونه [انجام / اصلاح / حل / انجام کاری] + بدون “X”

مثال: چگونه می توان ترافیک وبلاگ خود را افزایش داد بدون صرف پول

 

فرم درخواست چه / وقتی / از کجا / چه کسی / چگونه + [بیانیه سوال]؟

به عنوان مثال: برای ارتقاء رتبه وب سایت خود به چه ابزاری نیاز دارید؟

به عنوان مثال: بزرگترین تبلیغ نویس حرفه ای کیست؟

 

[بیانیه های کوتاه که  با علامت سوال پایان داده میشوند]؟

به عنوان مثال: آیا شما یک وبلاگ نویس هستید؟

 

فرمول تایید “[نقل قول را وارد کنید]” توسط [نام نویسنده]

مثال: “جان اسمیت،” آنچه شما باید در مورد جستجوگرها بدانید ”

 

[رویداد / نام گروه] + “[قرار دادن نقل قول]”

مثال: اعلامیه جدید درباره “مبانی دوره تبلیغ نویسی  1397

 

” “[نقل قول جستجو / سوال]”

مثال: “بیش از 100 کتاب در وبلاگ نویسی خوانده ام و هیچکدام از آنها به این ویدیو 60 دقیقه ای نرسیده اند”

 

[عبارت ویژه] + [مزایا / بیانیه عاطفی]

مثال: آیا شما از “فرمول تایید” چیزهائی شنیده اید؟

 

فرمول حلقه

اطمینان حاصل کنید که این حلقه ها را در ایمیل واقعیتان  ببندید؛ در غیر این صورت مخاطبانتان را از دست می دهید.

FYI + [قطعه گمشده]

مثال: FYI … بیشتر وجود دارد

در مورد fyi بیشتر بدانید.

 

[اعلامیه ناقص] + …

مثال: بزرگترین اتفاق برای وبلاگ نویسی از …

 

[چیزی داغ] + برای شما به عنوان

مثال: یک هدیه رایگان برای شما

 

فرمول این / آن

موضوع ایمیل را با “این” پایان دهید

مثال: آیا تا به حال این کار را انجام داده اید؟

تیتر موضوع ایمیل را با “این” شروع کنید

به عنوان مثال: این استراتژی SEO باعث افزایش ترافیک وبلاگ من شد

ترکیب “آن” یا “این” در ورود به قسمت عنوان ایمیل

به عنوان مثال: یک راهنمای آسان و سریع که می تواند تبلیغ نویسی شما را بهبود بخشد

 

ترکیب [این] + [آن] + […] + [؟]

به عنوان مثال: این پست وبلاگ زندگی مرا تغییر داد …

 

فرمول موضوع تیتر ایمیل Wishpond

فرمول های زیر از Wishpond نیز برای نوشتن تیتر ایمیل عالی هستند.

سلام [Name]، این [نام] از [نام تجاری] است

به عنوان مثال: سلام علی جان، احمد هستم از تبلیغ نویس

مثال: سلام الکس، آیا شما مقاله ی جان را در وبلاگ نوشته اید؟

 

[مردم صنعت شما] نیاز به [فعل]

به عنوان مثال: آنچه وبلاگنویسان باید درباره جستجوگرها بدانند

 

نیاز به یک راه حل بهتر برای [مشکل مشتری]؟

به عنوان مثال: نیاز به یک راه حل بهتر برای غلبه بر بلاک شدن نویسنده؟

 

یک روز باقی مانده، سپس شانس خود را برای همیشه از دست خواهید داد…

به عنوان مثال: تنها 2 روز از فروش بزرگ تابستانی ما باقیست. آن را از دست ندهید

مثال: فروش به زودی پایان می یابد هم اکنون اقدام کن، خریدکن، صرفه جویی کن

 

پیشنهاد منحصر به فرد برای شما تمدید شد

به عنوان مثال: به عنوان یک تشکر ویژه برای خریداران محصولات مان، در اینجا یک کدتخفیف 30٪ ارائه می شود.

 

 

فرمولهائی تست شده و عملی برای نوشتن صفحات وب و پستهای وبلاگ

توسط بهمن 14, 1396

 فصل 2: فرمولهائی تست شده و عملی برای نوشتن صفحات وب و پستهای وبلاگ

در این فصل، شما می توانید انواع مختلفی از فرمول های عمومی برای صفحات وب و پست های وبلاگ را پیدا کنید، که با یکی از شناخته شده ترین فرمول تبلیغ نویسی آغاز می شود

فرمول AIDA.

توجه: توجه خواننده را جلب کنید.

علاقه: با ایجاد جرقه کنجکاوی ، در مخاطب علاقه ایجادکنید.

هوس: به مخاطبان یک چیز باب میل آنها ارائه کنید.

اقدام: آنها را تشویق کنید تا اقدام کنند

(به عنوان مثال، از یک دکمه اقدام استفاده کنید).

مثال AIDA برای یک پست وبلاگ:

توجه: چگونه می خواهید ترافیک وبلاگ خود را فقط در یک هفته سه برابر کنید؟

علاقه: با حقایق جالب و آمار تحسین برانگیز مربوط به وبلاگ نویسی علاقه مخاطب را به موضوع بیشتر کنید.

دلایل: یک مورد موفق از موضوع را شاهد بیاورید .

اقدام: آنها را تشویق کنید کتاب الکترونیکی رایگان شما را که دقیقا همان چیزی است که برای افزایش ترافیک وبلاگ خود توضیح می دهد، دانلود کنند.

یک مثال آگهی برای AIDA   :

این مثال شامل یک دکمه اقدام نیست، اما واضح است که چه اقدامی مد نظر آگهی دهنده است  – اقدام عملی برای خرید تلفن.

فرمول PAS

این فرمول  نیز یکی از معروف ترین فرمول ها در میان تبلیغ نویسان  است. اگرچه ساده است، این فرمول بسیار موثر است و دارای برنامه های بی پایان است، از جمله موارد استفاده آن برای به اشتراک گذاشتن محتوا در رسانه های اجتماعی و حتی برای ارزیابی محتوای افراد دیگران است.

مشکل: یک مشکل را که مخاطب شما با آن روبرو شده است را معرفی کنید.

Agitate: مشکل را با استفاده از زبان احساسی و تحریک آمیز ، بزرگ و بزرگتر  جلوه دهید.

راه حل: راه حلی برای مشکل ارائه کنید.

همانطور که در مثال زیر می بینید، لازم نیست صفحه متن و موقعیت آن  همیشه یکسان باشد تا موثر باشد.

چند فرمول بعدی، حالات تغییر یافته فرمول AIDA است.

فرمول IDCA

IDCA یک تغییر مشابه از AIDA توسط Earle A. Buckley است.

“توجه” را برای زمانی که توجه خواننده را به خود جلب کرده اید، اضافه می کند و “محکومیت” را برای تأیید و متقاعد کردن خواننده به فرمول اضافه می کند. تبلیغ نویسان حرفه ای  پیشنهاد می کنند با استفاده از توصیفات، تاییدیه ها، آمار، داده ها، دمو ها، و تضمین های اضافی مخاطب را  محکوم به خرید کنند.

علاقه:

با ایجاد جرقه کنجکاوی ، در مخاطب علاقه ایجادکنید.

هوس:

به مخاطبان یک چیز باب میل آنها ارائه کنید.

محکومیت:

ایجاد محکومیت برای اقدام.

اقدام:

آنها را تشویق کنید تا اقدام کنند.

فرمول ACCA

ACCA تنوع دیگری از AIDA است که وضوح و درک آن را برجسته می کند.

آگاهی:

خواننده را از این مشکل مطلع کنید.

تفکر:

با توضیح اینکه چگونه بر خواننده تأثیر می گذارد و اینکه شما یک راه حل دارید، وضوح بیشتری اضافه کنید.

محکومیت:

ایجاد محکومیت برای اقدام.

اقدام:

آنها را تشویق کنید تا اقدام کنند.

فرمول AIDPPC

AIDPPC تنوع دیگری از AIDA است که رابرت کالیری آن را مناسب برای نوشتن نامه های فروش در نظر گرفت. عنصر “Desire” به “توضیح”، “تضمین” و “اثبات” تقسیم شده است.

توجه:

توجه خواننده را جلب کنید.

علاقه:

با ایجاد جرقه کنجکاوی ، در مخاطب علاقه ایجادکنید.

توضیحات:

مشکل، راه حل، پیامدهای عدم اقدام را توضیح دهید – هر چیزی که خواننده را به جزئیات بیشتر ارجاع می دهد.

تضمین:

آنها را متقاعد کنید که اقدام کنند

اثبات:

ثابت کنید که آنها میتوانند به شما اعتماد کنند (مثلا با توصیفات، تاییدیه ها و غیره).

بستن:

اقدام به عمل را محدود کنید. محدود به زمان یا محدود به تعداد

فرمول AAPPA

AAPPA یکی دیگر از انواع AIDA توسط ویکتور O. Schwab است.

توجه:

توجه خواننده را جلب کنید.

مزیت:

یک مزیت ارائه دهید.

اثبات:

این مزیت را ثابت کنید.

تضمین:

آنها را متقاعد سازید که مزیت را به دست آورند.

اقدام:

آنها را تشویق کنید تا اقدام کنند.

فرمول PPPP

PPPP یکی دیگر از تنوع Henry Hoke، Sr است

تصویر:

تصویری را که توجه مخاطب را جذب می کند و تمایل  وی را به ایده شما  یا محصول یا خدمات شما بیشتر می کند ، با رنگ و لعاب مناسب ارائه دهید.

وعده:

توصیف کنید مزایایی که شما قول میدهید ارائه دهید.

اثبات:

ثابت کنید که آنها می توانند به وعده های شما (مثلا با توصیفات)  اعتماد کنند.

فشار دهید:

آنها را تشویق کنید تا اقدام کنند.

فرمول 6 + 1

فرمول 6 + 1 Danny Iny یک جایگزین عالی برای AIDA است، زیرا اهمیت متن را در تبلیغ نویسی موثر برجسته می کند.

مرحله 1:

زمینه سازی کنید با پاسخ دادن به این سوال که «من چه کسی هستم  و چرا با من صحبت می کنید، ؟»

مرحله 2:

توجه. توجه مخاطب را جلب کنید.

مرحله 3:

میل. در مخاطب میل ایجاد کنید تا بخواهند چیزی بخرند

مرحله 4:

موضوع را بشکافید. اکنون که آنها می دانند که باید چه اقدامات خاصی را انجام دهند، شکاف را ایجاد کنید – به عبارت دیگر، عواقب ناشی از عدم اقدامات را توضیح  دهید. این کار را با پاسخ دادن به سوال «اگر اقدامی نکنید چه اتفاقی ممکن است بیفتد؟» به خوبی انجام دهید.

مرحله 5:

راه حل هنگامی که این شکاف را ایجاد کرده اید، به سرعت راه حل خود را ارائه دهید.

مرحله 6:

دعوت به عمل با یک دکمه اقدام  پایان دهید.

فرمول quest

واجد شرایط بودن: خواننده را مجذوب کنید و آنها را برای آنچه که میخواهید بخوانند آماده کنید.

درک: مخاطب  را درک کنید و  نشان دهید که آنها را می فهمید.

آموزش: آنها را آموزش دهید که چگونه مشکل خود را با راه حل شما مرتفع می کنند.

تحریک / فروش:  راه حل خود را بفروشید.

گذار: خواننده را به مشتری تبدیل کنید.

فرمول AICPBSAWN

توجه: توجه مخاطب خود را جلب کنید.

علاقه:با ایجاد جرقه کنجکاوی ، در مخاطب علاقه ایجادکنید.

اعتماد : به مخاطب خود به اندازه کافی دلیل بیاورید تا آنها به شما اعتماد کنند.

ثابت کنید: ثابت کنید که حقیقت را می گوئید

مزایا: به آنها بگویید که چگونه از خدمات یا موضوع شما سود خواهند برد.

کمبود: در وجود مخاطب یک احساس کمبود ایجاد کنید.

اقدام: آنها را به عمل دعوت کنید.

هشدار: به عواقب عدم انجام اقدامات آنها اشاره کنید.

همین حالا: یک فوریت ایجاد کنید تا بلافاصله اقدام کنید.

فرمول pastor

این فرمول از جان Meese  برای نوشتن تبلیغ  صفحه فرود عالی است.

مشکل: شناسایی مشکل

تقویت: پیامدهای  مشکل را بزرگ نمائی کنید.

داستان و راه حل: داستانی را درباره کسی که مشکلش  را با راه حل شما رفع کرده است، بگویید.

شواهد عینی: راه حل خود را با توصیفات زندگی واقعی و شواهد عینی تقویت کنید.

پیشنهاد:  پیشنهاد خود را توصیف کنید.

پاسخ: با بیان اینکه مشتری جهت یک اقدام عملی دقیقا چه کاری باید انجام دهد به متن خود پایان دهید.

3 فرمول برای صفحات متحرک

این 3 فرمول از Unbounce نشان می دهد که چگونه داستان های مهمی را برای نوشتن متن تبلیغ با نرخ تبدیل بالا  بکار ببریم. داستانی را بگویید که تا حالا کسی آن را نشنیده. داستان را که با چشم انداز عمیق می بینید، بگویید. داستانی با یک پایان خوش بگویید.

فرمول برای پست های وبلاگ با استفاده از تجارب  Michael Hyatt،

این فرمول به شما کمک خواهد کرد که پستهای بهتر و سریعتری را بنویسید.

عنوان جالب: توجه مخاطب خود را جلب کنید.

رهبری: توجه مخاطب خود را حفظ کنید.

تصویر مربوطه: چشم مخاطب  خود را با تصاویری زیبا نوازش دهید.

تجربه شخصی: اجازه دهید مخاطبان شما را بشناسند، با این روش  شما می توانید اعتماد ایجاد کنید.

بدنه اصلی: بدنه اصلی متن تبلیغ خود را چنان تنظیم کنید که مخاطب بتواند در یک نگاه آن را اسکن کند

سوال و بحث: مخاطب خود را تشویق کنید تا اظهار نظر و  بحث کنند. مثال زیر نشان می دهد که شما می توانید از این فرمول برای اهداف دیگر نیز استفاده کنید. اما، به جای یک بخش طولانی در قسمت تجربه شخصی ، میتوانید از یک فایل ویدیوییی رایگان استفاده کنیدتا به مخاطب خود ایجاد اعتماد کنید.

فرمول face

اگر بخواهید بفهمید که متن تبلیغ شما در چه مدت زمانی منجر به نتیجه میشود ، این فرمول را بررسی کنید که به شما کمک می کند تا با توجه به 4 عامل کلیدی زیر تعیین کنید که در چه مدت زمانی تبلیغ شما منتج به نتیجه می شود.

معرفی : مشتریان خود را چگونه با محصول یا نام تجاری خود آشنا می کنید؟ آیا شما نیاز به ایجاد آشنایی برای تحریک اعتماد به آنها دارید؟

مخاطب: مخاطبان هدف شما کیستند؟

هزینه: هزینه محصول یا خدمات چقدر است؟ (هزینه بالاتر اغلب به این معنی است که مشتریان قبل از صرف پول هر گونه سوالی در مورد آن دارند را می پرسند و این نیز به این معنیی است که  برای پاسخ به این سوالات باید بیشتر تبلیغ شود.)

آموزش : آیا شما نیاز دارید که ابتدا به مشتریان خود آموزش دهید؟

 

 

فرمولهائی تست شده و عملی برای نوشتن صفحه دعوت به اقدام (CTA)

توسط بهمن 14, 1396

 

 

فصل 3: فرمولهائی تست شده و عملی برای نوشتن صفحه دعوت به اقدام (CTA)

هرگز صفحه دعوت به اقدام  (CTA) را فراموش نکنید. این فصل، فرمول های ساده ای را ارائه می دهد که کار شما را ساده تر می کند، به شما می گوید دقیقا چه چیزی باعث می شود یک صفحه دعوت به اقدام موفق و کاربردی بوجود بیاید.

 

TPSC

بنا به نظر  LoginRadius، چهار حوزه اصلی وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک دکمه دعوت به اقدام باید بصورت گام به گام ایجاد کنید.

متن text: آیا CTA شما روشن، کوتاه و مستقیم است؟ آیا ارزشی ارائه میدهد و آیا فوریت ایجاد می کند؟
موقعیت positio: آیا بالای سایت است؟ یا پائین ؟  آیا در منطقی ترین موقعیت قرار گرفته است؟
اندازه size: آیا اندازه آن خیلی کوچک نیست که دیدن آن دشوار باشد، و آیا خیلی بزرگ نیست که باعث منحرف شدن مخاطب باشد؟
رنگ color: آیا اطراف آن فضای خالی کافی وجود دارد که به طور موثر دیده شود ومخاطبتان میتواند آن را بیابد؟

img4

نکات جالب توجه در مورد  CTA  از Wordstream

اگر این نکات در مورد CTA ها رعایت شده باشد، مسلما یک فرمول عالی ارائه می دهند.

با یک دستور فرمان قوی شروع کنید.
از واژه هایی استفاده کنید که هیجان و شور و شوق را تحریک می کنند.
یک دلیل قوی و محکم بیاورید  برای اینکه مخاطبان تان باید اقدام کنند.
متذکر شوید که اگر آنها اقدام نکنند، چه چیز با ارزش را از دست میدهند.
دستگاه های مخاطبان خود را بشناسید که آیا مخاطب شما با موبایل یا تبلت یا کامپیوتر از سایت شما دیدن میکند (CTA خود را سفارشی کنید بر اساس دستگاهی که احتمالا مخاطب شما از آنها استفاده می کنند).
نترسید و خلاق باشید
از اعداد استفاده کنید.

img5

عناصر یک پیشنهاد رایگان یا صفحه دعوت به اقدام

فرمول «المانهای پیشنهادی» به شما عناصر مهمی را که در هنگام نوشتن یک صفحه اقدام به عمل لازم دارید به شما نشان می دهد.

آنچه لازم دارید اینها هستند:
ارزش پیشنهاد را تعیین کنید
پاداش یا جایزه  ارائه دهید
رایگان
ضمانت
عدم ریسک مخاطب
حل مشکلی از مخاطب

فرمول RAD

نیاز: به بازدیدکنندگان اطلاعاتی را در CTA ارائه دهید که واقعا به آن نیاز دارند.
به دست آوردن: بدست آوردن آنچه که در CTA ارئه می نمائید را برای مشتریانتان آسان سازید.
هوس: در بازدیدکنندگان تمایل ایجاد کنید که پیشنهاد مربوط به CTA به آنها داده شود.

 دکمه من می خواهم

این فرمول از تبلیغ نویسان موفق ، یک راه آسان برای نوشتن CTA است. کل کاری که شما باید انجام دهید این است که جاهای خالی را پر کنید و سپس یکی را انتخاب کنید. کلمات کلیدی که شما استفاده می کنید برای پر کردن فرم ها ی CTA شما خواهد بود.

من می خواهم __________.
از تو میخواهم که __________.
“من می خواهم این هدیه را دریافت کنم” .

img6

فرمول گرفتن __________

 

این یک فرمول بسیار ساده تر از تبلیغ نویسان حرفه ای است. فقط دکمه CTA خود را با کلمه “Get” شروع کنید، و سپس با کلیک بر روی آن مشتریان دریافت کنند. البته، شما همچنین می توانید از کلمات جایگزین به همان معنا “دریافت”،  و یا “گرفتن” استفاده کنید.

img7

 

فرمولهائی تست شده و عملی برای عنوان نویسی

توسط بهمن 14, 1396

فصل 1: فرمولهائی تست شده و عملی برای عنوان نویسی

عنوان ها سرفصل های قانع کننده ای که توجه خوانندگان شما را جلب می کند و آنها را متقاعد می کند که به خواندن ادامه دهند، بسیار مهم است، اما گاهی اوقات ممکن است مایل نباشید که وقت خود را برای سامان دادن به  عناوین متن خود صرف کنید. این فرمولها یک راه سریع و موثر برای نوشتن عنوان های قانع کننده هستند و همچنین می توانید در هنگام نوشتن سایر انواع عنوان ها (به عنوان مثال، زیر عنوان ها، عنوانهای  ایمیل) استفاده کنید. کل کاری که باید انجام دهید این است که قسمتهای خالی فرمولها را پر کنید

عنوانهای محبوب برای صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا

بهترین موقعیت برای شروع این است که از این 5 فرمول ثابت شده برای صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا از WordStream استفاده کنید. آنها به شما کمک می کنند تا تصمیم بگیرید که کدام  فرمول برای محتوای شما مناسب است، بنابراین شما می توانید فرمول های خاصی را برای آزمایش پیدا کنید.
  • گواهی نامه یا تائید سایرین – استفاده از نقل قول مستقیم از مشتریان.
  • ایجاد تشنگی در مخاطب- اشاره ناقص و تحریک کننده مخاطب به ادامه  یک محتوای جذاب .
  • پیشنهاد ارزش – ارائه یک راه حل منحصر به فرد، با ارزش و بسیار مطلوب.
  • Listicle – یک لیست شامل اعداد . با توجه به تحقیقات موسسه بازاریابی محتوا، عنوان هایی که شامل اعداد و ارقام باشد ، میزان کلیک آنها بیش از 20٪ بالاتر خواهد بود.
  • چگونگی ارائه یک فرایند ساده  و گام به گام.

 عنوان های “چگونه”

از این 7 فرمول کلاسیک  از مجموعه 101 فرمول پیتر سندید استفاده کنید.
  • چگونه __________
    مثال: چگونه عنوان های جذاب بنویسیم ؟
  • چگونه __________ – راهنمای ضروری / کامل / نهایی
    مثال: چگونه بهترین سرفصل ها را بنویسید – راهنمای کامل
  • چگونه __________ مانند __________
    مثال: چگونه می توان عنوان ها را مانند دیوید اوگیلوی نوشت
  • چطور __________ حتی [اگر / بدون] __________
    مثال: نحوه تبدیل شدن به یک نویسنده حتی بدون تحصیلات دانشگاهی
  • چگونه __________ در حالی که __________
    مثال: چگونه عنوانهای جذاب بنویسیم در حالیکه دوره تبلیغ نویسی حرفه ای نگذرانده ایم
  • نحوه استفاده از __________ __________
    مثال: نحوه استفاده از ابزارهای آنلاین برای ایجاد عنوان های جذاب
  • چگونه __________ در [تعداد] مراحل آسان
    مثال: نحوه نوشتن عنوان های جذاب در 7 مرحله آسان

عنوانهای لیستی

این فرمول های 8 مرحله ای از لیست 101 فرمول عنوان نویسی  پیتر Sandeed را امتحان کنید.
  • [تعداد] بهترین __________
به عنوان مثال: 30 نکته از بهترین نکات تبلیغ نویسی
  • [تعداد] دلیل که شما باید __________
به عنوان مثال: 82 دلیل برای اینکه شما باید همین امروز تبلیغ نویسی بلد باشید.
  • [تعداد] دلیل برای اینکه چرا __________ [فعل] __________
به عنوان مثال: 5 دلیل برای استفاده از توییتر برای کسب و کار شما
  • [تعداد] موضوع فوق العاده__________
مثال: 10 افسانه فوق العاده کپی رایت
  • [تعداد] اشتباهات رایج  [مخاطبان شما]
به عنوان مثال: 3 اشتباه رایج در مراحل شروع وبلاگ نویسان
  • [تعداد] [صفت] نمونه هایی از __________
مثال: 10 نمونه بزرگ از صفحات دعوت به اقدام
  • [تعداد] بهترین راه برای __________
به عنوان مثال: 5 بهترین راه برای افزایش ترافیک وبلاگ شما
  • [تعداد] نکاتی برای __________
مثال: 101 نکته مهم برای نویسندگی آنلاین

10 فرمول وبلاگ نویسی

اگر شما از نوشتن بیش از حد فرمول “چگونه” برای عنوان نویسی خسته شده اید، یکی از این فرمول های Copyblogger را امتحان کنید که مطمئنا توجه خوانندگان را جلب می کنند.
  • چه کسی می خواهد __________
مثال: چه کسی ثروت بیشتری در زندگی خود می خواهد؟
  • راز __________
مثال: راز وبلاگ نویسی موفق
در اینجا یک روش است که به [مخاطب هدف] کمک می کند تا [مزیتی که می توانید ارائه دهید]
به عنوان مثال: در اینجا یک روش معرفی میکنم که به وبلاگ نویسان کمک می کند تا  تبلیغ های بهتری بنویسند
  • روشهای کمی شناخته شده به __________
به عنوان مثال: روش های کمی شناخته شده برای بهبود SEO شما
  • خلاص شدن از شر [مشکل] یک بار و برای همیشه
مثال: از عادت های وبلاگنویسی بد برای یک بار و برای همیشه خلاص شوید
  • در اینجا یک راه سریع برای [حل یک مشکل]
به عنوان مثال: در اینجا یک روش سریع برای نوشتن یک عنوان بزرگ ارائه شده است
  • حالا شما می توانید [داشتن / انجام چیزی مطلوب] [شرایط خاص]
مثال: حالا شما می توانید یک کیک را فقط در یک دقیقه ایجاد کنید
  • [انجام کاری] مانند [مثال جهانی]
مثلا: تبلیغ متقاعد کننده مانند دیوید اوگیلوی را بنویسید
  • __________[داشته باشید / بسازید]  بتوانید به آن افتخار کنید
مثال: یک وبلاگ بسازید که بتوانید از آن لذت ببرید
  • آنچه که همه باید درباره __________ بدانند
مثال: آنچه که همه باید درباره وبلاگ نویسی بدانند

15 فرمول عنوان نویسی با امکان تبدیل متحیر کننده

این فرمول های عنوان نویسی بصورت دیوانه وار به افزایش نرخ تبدیل کمک کرده است.
  • [تعداد] درسهایی که از __________ یاد گرفتم
مثال: 15 درس که من از اولین استاد تبلیغ نویسی ام  آموختم
  • راهنمای نهایی __________
مثال: راهنمای نهایی برای تبلیغ نویسی
  • چگونه شما برای اولین بار  __________
مثال: چگونه می توان سفر اول خود را به خارج از کشور انجام داد
  • آنچه [گروه / مشهور / کارشناس] می تواند برای شما در مورد [موضوع]
مثال: آنچه که دیوید اوگیلوی به شما در مورد تبلیغات می تواند آموزش دهد
  • پشت صحنه یک __________ یا یک روز در زندگی یک __________
مثال: یک روز در زندگی یک تبلیغ نویس
  • [تعداد] خارج از [تعداد] [اعضای گروه] می تواند / نمی تواند__________ . آیا شما یکی از آنها هستید؟
 مثال: 7 نفر از 10 وبلاگ نویس ایرانی در مورد کلمات کلیدی موضوع تحقیق نمی کنند. آیا شما یکی از آنها هستید؟
  • اولین فروش خود را فقط در [تعداد] ساعت انجام دهید.  این ویدئوی [برند شما]را مشاهده کنید تا برای شما ثابت شود!
مثال: اولین فروش خود را فقط در 3 ساعت انجام دهید. این ویدئوی [تبلیغ نویس]را مشاهده کنید تا برای شما ثابت شود!
  • آیا شما هنوز هم پول [هدر دادن ]__________ بدون اینکه نتیجه مطلوبی از آنها بگیرید؟
 مثال: آیا هنوز به وب سایت های فانتزی پول می دهید و هیچ عایدی از آنها ندارید؟
  • مردم به طور منظم [مبلغ به تومان] برای این اطلاعات پرداخت می کنند – اما شما می توانید آن را رایگان دریافت کنید.
 مثال: مردم 100 دلار برای این اطلاعات پرداخت می کنند – اما شما می توانید آن را رایگان دریافت کنید.
  • چگونه می توانید بصورت گام به گام و منظم با __________ مبلغ [  ] بدست بیاورید
مثال: چگونگی ایجاد درآمد تمام وقت با کامپیوتر، گام به گام
  • چطور همیشه  __________ شما را متوقف می کند، حتی اگر همه چیز را بدرستی انجام داده اید!
مثال: چگونه به طور دائم بازدید کنندگان وب سایت خود را از دست میدهید، حتی اگر شما همه چیز را به درستی انجام میدهید!
  • [موضوع] کلاهبرداری است؟  اگر شما __________ را بدست بیاورید خود یا کسب و کارتان را در معرض خطر قرار می دهید
 مثال: آیا این استراتژی های SEO فقط کلاهبرداری یادتان میدهد؟  اگر این ترفندها را در وب سایت خود بکار ببرید ریسک بزرگی را انجام میدهید.
  • چطور __________ شما را خسته می کند – و آنچه در مورد آن باید انجام دهید
 مثال: چگونه وکیل شما شما را مجبور می کند تا مبلغ هنگفتی را برای انجام ماموریتش به او بپردازید.
  • [سایز کوچک / یک چیز کم اهمیت] تازه کار اسرار کوچک  [حرفه ای] را کشف کرده که  [به / از] __________
 مثال: یک کارگر تازه کار فست فود  اسرار بسیار ریزی را کشف کرده  که مشتریان را تشویق به مصرف …….
  • [تعداد] عوامل کمی شناخته شده که می توانند  __________ شما را تحت تاثیر قرار دهند.
مثال: 10 عامل شناخته شده کمی که می تواند ترافیک وبلاگ شما را تحت تاثیر قرار دهد

5 فرمول عنوان نویسی صفحه فرود Unbounce

این 5 فرمول عنوان نویسی صفحه فرود را از Unbounce امتحان کنید.
  • دریافت [یک قدرت فوق العاده] ازطریق [آنچه شما معرفی می کنید] بدون درد و زحمت فراوان
به عنوان مثال: قدرت یک لیزر هدفمند را در نفوذ به دل مشتری پیدا کنید تنها در یک ساعت مطالعه
  • [صفت]  [آنچه شما انجام میدهید/ محصول یا طرح شما ] که [وعده بسیار مطلوبی از نتایج مورد انتظار]
مثال: نکات طراحی آسان و موثر که مخاطبان را به وب سایت شما هدایت می کند
  • ما این را وعده می دهیم: [وعده بسیار عالی از نتایج]
مثال: ما به شما قول میدهیم که مخاطبان شما را به وب سایت شما هدایت کنیم مانند تیراندازی لیزر به یک هدف
  • [یک ابزار شناخته شده] [یک موضوع نامطلوب یا غیر قابل تحسین] و [نام تجاری شما] [یک موضوع بسیار مطلوب و قابل توجه ]
یک مثال عالی از unbounce  در این زمینه :”Google Analytics به شما می گوید که چه اتفاقی افتاده است، KISSmetrics به شما می گوید چه کسی آن را انجام داده است”
  • فقط [یک عبارت کلیدی SEO] به تنهایی به [نتیجه یا سود بسیار مطلوب] رساند
مثال : یک جمله کوتاه عاطفی یک مربی موفقیت به تنهائی سبب حل مشکل خانواده ای در شهر       شد.